AUTOSERVIS

Prohlídka vozidla se plánuje v pravidelných intervalech, dle servisního plánu výrobce vozidla, se zápisem do servisní knížky. Při pravidelné servisní (garanční) prohlídce se zkontrolují nejdůležitější části vozu z hlediska opotřebení či poškození a časově nebo funkčně opotřebené díly se vymění. Dodržení plánovaných servisních prohlídek je zásadní z hlediska záruky výrobce vozidla, prodejní ceny ojetého vozidla i jeho životnosti a spolehlivosti. Práce, které se při prohlídce provádějí, zajišťují bezchybný stav, bezpečný provoz Vašeho vozu a zároveň se předejde možným pozdějším, mnohem vyšším nákladům na opravy.

V rámci záručních oprav poskytuje náš servis možnost zapsání servisu do elektronické servisní knížky. Tento zápis provádíme pro vozidla značky Škoda, Audi, Volkswagen, Seat a FORD.

Laserová 3D geometrie Hunter, čtyři kamery s vysokým rozlišením umožňující měření a seřízení geometrie s maximální přesností. Pro správné fungování podvozkového systému je potřeba mít správně nastavenou geometrii náprav – sbíhavost kol, odklon a záklon. Geometrie podvozku zásadně ovlivňuje opotřebení Vašich pneumatik, ovlivňuje celkové chování vozidla a zároveň značně ovlivňuje bezpečnost a komfort jízdy. Správné nastavení geometrie všech čtyř kol sníží opotřebení Vašich pneumatik, pomůže zvýšit jejich životnost i provozní výkon a přispěje k úsporám paliva. Při špatně seřízené geometrii podvozku dochází k nepravidelnému opotřebení pneumatik, jejich nadměrnému opotřebení a poškození dílů podvozku, zavěšení náprav, pružin, tlumičů a dílů řízení. Stav podvozkových častí vozidla a nastavení podvozku výrazně ovlivňuje délku brzdné dráhy a chování vozidla při brždění. Doporučujeme kontrolu a seřízení geometrie podvozku při pravidelném ročním servisu Vašeho vozidla.

Brzdový systém vozidla je z hlediska bezpečnosti jízdy nejdůležitější systém na vozidle. Brzdový systém vozidla je založen na tření mezi dvěma prvky. U bubnových brzd se stlačováním brzdového pedálu třou brzdové čelisti o brzdový buben, u kotoučových brzd se třou brzdové destičky o brzdové kotouče. Tlakem třecí síly se brzdové prvky opotřebovávají. Aby byl stav brzd optimální a připraven k bezpečnému užití, musí být bubnové brzdy či brzdové kotouče vyměněny vždy při snížených brzdných vlastnostech nebo v rámci pravidelné údržby vozidla dle doporučení výrobce. U brzd provádíme kompletní servis od výměny brzdových kotoučů a destiček, výměny brzdových třmenů, hadic a trubek. Při pravidelném ročním servisu Vám nezapomeneme zkontrolovat stav brzdové kapaliny a provést její případnou výměnu, pokud její funkčnost není bezchybná.

Pravidelná výměna oleje a příslušných filtrů patří k základním prvkům pravidelného servisu každého motorového vozidla. Olejový filtr odstraňuje z motorového oleje mechanické nečistoty. V okamžiku, kdy nečistoty již nejsou dokonale zachytávány, olej houstne. Průtok zhuštěného oleje je omezen a dochází k nepravidelnému promazávání motoru, které může vést až k jeho nevratnému poškození. Vždy vyměňujeme olej včetně filtrů. Dodržováním intervalu výměny motorového a převodového oleje zvyšujete životnost motoru a převodovky a to včetně automatických převodovek. U olejů je zcela zásadní použití správné specifikace oleje dle výrobce vozidla a mazacího plánu, se zohledněním počtu najetých kilometrů. Včasným doplněním a výměnou provozních kapalin dle servisního plánu pravidelné údržby, předcházíte neočekávaným poruchám Vašeho vozidla. U chladící kapaliny je důležitá hlavně kontrola před zimním obdobím, kdy může dojít k zamrznutí kapaliny v chladícím systému. Brzdovou kapalinu je třeba pravidelně kontrolovat na bod varu a v případě opotřebení ji včas vyměnit.

Připojení diagnostického přístroje značky Super VAG (diagnostika VW Group), Hella Gutmann a TEXA k řídící jednotce vozidla a načtení paměti závad je obvykle prvním krokem při zjišťování příčiny elektronického problému na vozidle. Diagnostické přístroje umožňují provádět zásahy do řídících jednotek, nastavovat hodnoty a zjišťovat některé závady. Diagnostickým přístrojem se též provádí základní nastavení, mazání chyb a nastavení servisních intervalů pravidelné údržby vozidel.

Systém odpružení a řízení je důležitý pro plynulou a bezproblémovou jízdu. Kontrolu podvozku provedeme v rámci pravidelné servisní prohlídky Vašeho vozidla. Obzvláště na horších silnicích pružiny i tlumiče velmi trpí a jejich životnost se podstatně zkracuje. Špatně fungující tlumiče snižují bezpečnost jízdy a účinnost ABS a ESP. Následkem bývá i vážné a nevratné poškození vozidla, hlavně pneumatik a brzd. Výměna nefunkčních tlumičů za nové zkrátí brzdnou dráhu Vašeho vozidla až o 10 metrů. Provádíme opravy náprav, výměny tlumičů, pružin, silentbloků, čepů a prvků řízení osobních a dodávkových automobilů většiny značek a typů vozidel. Po opravě a výměně dílů zavěšení a prvků řízení Vám seřídíme geometrii náprav s maximální přesností na laserové 3D geometrii Hunter.

Provádíme dokonalou desinfekci klimatizace a interiéru Vašeho vozidla ozonem s maximálním čistícím účinkem až 99,98 %. Doporučená četnost dezinfekce klimatizace a interieru je 1–2 za rok a doporučujeme ji provést v rámci roční prohlídky Vašeho vozidla spolu s doplněním chladiva v klimatizaci a výměnou kabinového filtru. Ozonový generátor SANITY SYSTEM zničí bakterie, viry, plísně, kvasinky, roztoče a veškeré alergeny ve Vašem motorovém vozidle. Generátor ozonu SANITY SYSTEM je navíc vybaven zařízením "Safe System", které na konci dezinfekčního programu automaticky zachytí zbytkový ozon a přemění jej v kyslík. Tento systém vám umožní bezpečně použít vozidlo ihned po ukončení cyklu, který trvá cca 30 až 40 minut. Ozon je jedna z nejrozšířenějších přírodních dezinfekčních látek na světě a neexistuje žádný virus ani bakterie, které by ozonu dokázaly odolat. Díky vysoké oxidační síle je ozon účinnější než chemické prostředky a zároveň se řadí na druhé místo v účinnosti mezi všemi přírodními produkty hned po fluoru, který je však toxický. Ozon je 3000x rychlejší než chlór a 25x účinnější než kyselina chloritá.

Pravidelnou údržbu a doplnění chladiva klimatizace vozidla, je potřeba začít provádět zpravidla po třetím roce od uvedení vozidla do provozu v rámci pravidelné roční prohlídky Vašeho vozidla. Klimatizace vozidla je uzavřený, ale nikoliv dokonale těsný, ani bezúdržbový systém. Pozvolný únik chladiva ze systému činí u nových vozů cca 10-15 % ročně a s přibývajícím věkem vozu se únik chladiva zpravidla zvyšuje, jelikož těsnost jednotlivých spojů systému se zhoršuje. Běžná údržba klimatizačního systému spočívá především v kontrole množství chladícího prostředku v systému, jeho pročištění, vakuaci systému zabezpečující dokonalé odvlhčení systému a doplnění chladiva a oleje. Na automatický proces údržby Vaší klimatizace používáme špičkové technologie a přístroje TEXA. Systémy klimatizace plníme jak standartním chladivem R134a tak i novějším ekologickým typem chladiva R1234yf. Pokud systém klimatizace nefunguje správně nebo nefunguje vůbec z důvodu například nadměrné netěsnosti systému a úniku chladiva, pak netěsnost detekujeme vodíkovou metodou a systém Vám opravíme.

Diagnostickým přístrojem EXIDE Vaší autobaterii dokonale otestujeme, a pokud je již na konci životnosti, vyměníme ji za novou. Zároveň také zjistíme účinnost dobíjení Vašeho vozidla. Kontrolu autobaterie doporučujeme provádět pravidelně pří roční prohlídce Vašeho vozidla. Můžete tak předejít nepříjemnosti, že Vaše vozidlo v chladnějším období nenastartujete. Pokud tato nepříjemná situace nastane, máme v servisu k dispozici systém nouzového startování vozidla STARTER BOOSTER.

Polykarbonátový plast na rozdíl od dříve používaného skla mnohem méně odolává provozním podmínkám, kartáčovým myčkám, UV záření apod. Zažloutlé plochy světlometů nevypadají dobře na pohled, ale hlavně negativně ovlivňují parametry světelného kuželu, a reflektory tak osvětlují vozovku a její okolí s menší intenzitou. To má za následek zásadní snížení bezpečnosti. Zatemnělé světlomety jsou u starších vozů jedním z nejčastějších nedostatků při kontrolách na STK. Světla renovujeme profesionální technologií, která si s takto poškozeným povrchem poradí a navrátí světlometům průhlednost a lesk. Renovaci provádíme ve třech stupních, speciální brousící, leštící a konzervační metodou.

Zajistíme zprostředkování a agendu spojenou s STK a ME. Služba obsahuje prohlídku vozidla a jeho přípravu na STK a ME, opravu případně zjištěných závad a provedení technické kontroly včetně měření emisí. Náš organizační systém Vás včas upozorní na potřebu provedení následné TK.

Provádíme autorizované montáže v naší provozovně zakoupených tažných zařízení několika renomovaných výrobců.

Pokud se servisní práce neprovádí z důvodu časové náročnosti, nebo vytížení servisu tzv. na počkání, rádi Vám zapůjčíme naše náhradní vozidlo Škoda Fabia po dobu servisu. Po předchozí domluvě je možno Vás též odvézt domů nebo například do zaměstnání.

servismelnik.cz

Kontaktujte nás

Autoservis Mělník s.r.o.

K UČILIŠTI 2195/1

MĚLNÍK

IČ: 14263432

DIČ: CZ14263432

TELEFON:

608 304 090

   

E-MAIL:

zahradka@servismelnik.cz

 

 

.

Kde nás najdete

Otevírací doba:

Pondělí-Pátek 7:00-16:00
   
Sobota-Neděle Zavřeno